Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

Δικαστική απόφαση για συμβασιούχους της ΓΓΠΣ

Αθήνα
Μπορεί 5,8 εκατομμύρια Έλληνες φορολογούμενοι να υποβάλλουν την τελευταία τριετία υποχρεωτικά με ηλεκτρονικό τρόπο τις φορολογικές τους δηλώσεις και τα φορολογικά έντυπα που κατατίθενται στις εφορίες σε χειρόγραφη μορφή να μην ξεπερνούν τα 15.000 ετησίως, ωστόσο απόφαση που εξέδωσε προσφάτως το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών παραγνωρίζει την πραγματικότητα αυτή.

Με την 2031/2014 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών δικαιώθηκαν 27 πρώην συμβασιούχοι της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων οι οποίοι απασχολούνταν με σύμβαση έργου στη καταχώρηση των στοιχείων (data entry) φορολογικών δηλώσεων και οι οποίοι έμειναν άνεργοι, όταν δεν ανανεώθηκε για τρίτη φορά η σύμβασή τους.
Το υπουργείο Οικονομικών το Νοέμβριο του 2010 έκρινε πως η σχεδιαζόμενη καθολική αποστολή των δηλώσεων με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου επικοινωνίας μέσω διαδικτύου δεν δικαιολογούσε την ανανέωση της σύμβασης των 170 εργαζομένων που απασχολούνταν στην εισαγωγή δεδομένων και έτσι δεν ανανέωσε τις συμβάσεις τους.
Ωστόσο, 27 πρώην συμβασιούχοι της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων προσέφυγαν στη Δικαιοσύνη το Φεβρουάριο του 2011 ζητώντας να ανανεωθούν οι συμβάσεις τους.
Προ εβδομάδων εξεδόθη απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών με την οποία οι πρώην συμβασιούχοι της ΓΓΠΣ δικαιώθηκαν, καθώς το δικαστήριο έκρινε πως εξυπηρετούν πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
Η ίδια απόφαση μάλιστα υποχρεώνει τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων να ανανεώσει τις συμβάσεις 50 συνολικά πρώην απασχολουμένων στο data entry μέχρι να εκδοθεί η απόφαση του Εφετείου παρά ότι σήμερα δεν υφίσταται πλέον καμία τέτοια ανάγκη.
Αν και η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων θα εφεσιβάλει την απόφαση, ωστόσο το σκεπτικό της πρωτόδικης απόφασης καταδεικνύει πως κάποιοι δεν έχουν συνειδητοποιήσει πως η υποβολή των δηλώσεων γίνεται πλέον με ηλεκτρονικό τρόπο.
Υπενθυμίζεται πως οι ετήσιες δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος υποβάλλονται υποχρεωτικά, με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου επικοινωνίας μέσω διαδικτύου.
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής λόγω αποδεδειγμένης τεχνικής αδυναμίας που δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί ή εφόσον κρίνεται από τον αρμόδιο προϊστάμενο ΔΟΥ σε εξαιρετικές περιπτώσεις ότι συντρέχει αντικειμενική και πραγματική αδυναμία υποβολής της δήλωσης με ηλεκτρονικό τρόπο, επιτρέπεται να υποβληθεί αυτή σε έντυπη μορφή.
Ακόμη, οι δηλώσεις των αποβιωσάντων υποβάλλονται αποκλειστικά χειρόγραφα στην εφορία, ενώ στην περίπτωση αυτή απαιτείται ενημέρωση του τμήματος Μητρώου της ΔΟΥ του αποβιώσαντος πριν από την υποβολή της δήλωσης.
Σήμερα σε σύνολο 5.800.000 φορολογικών δηλώσεων χειρόγραφα υποβάλλονται σε ετήσια βάση περίπου 15.000 δηλώσεις.
Θανάσης Κουκάκης

Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

Κεγκέρογλου - Τον Σεπτέμβριο οι αιτήσεις για τη κοινωφελή εργασία

Σε συνέντευξή του ο υφυπουργός εργασίας κ. Βασίλης Κεγκέρογλου είπε οτι εκτιμά μέχρι το Σεπτέμβρη θα υποβληθούν οι αιτήσεις.

επίσης
http://anergos2.blogspot.gr/2014/07/2014.html
Ποια είναι η εξέλιξη αναφορικά με τα προγράμματα κοινωφελούς εργασίας; Πότε πιστεύετε ότι θα προκηρυχθούν οι νέες θέσεις απασχόλησης για να υποβληθούν οι απαραίτητες αιτήσεις; Ως τον Σεπτέμβριο εκτιμώ ότι θα υποβληθούν οι αιτήσεις. Αυτή την περίοδο γίνεται η καταγραφή των φορέων που θα απασχολήσουν τους 50.000 άνεργους με βάση το πρόγραμμα του ΟΑΕΔ

www.dikaiologitika.gr
Ποια είναι η εξέλιξη αναφορικά με τα προγράμματα κοινωφελούς εργασίας; Πότε πιστεύετε ότι θα προκηρυχθούν οι νέες θέσεις απασχόλησης για να υποβληθούν οι απαραίτητες αιτήσεις; Ως τον Σεπτέμβριο εκτιμώ ότι θα υποβληθούν οι αιτήσεις. Αυτή την περίοδο γίνεται η καταγραφή των φορέων που θα απασχολήσουν τους 50.000 άνεργους με βάση το πρόγραμμα του ΟΑΕΔ

www.dikaiologitika.gr
Ποια είναι η εξέλιξη αναφορικά με τα προγράμματα κοινωφελούς εργασίας; Πότε πιστεύετε ότι θα προκηρυχθούν οι νέες θέσεις απασχόλησης για να υποβληθούν οι απαραίτητες αιτήσεις; Ως τον Σεπτέμβριο εκτιμώ ότι θα υποβληθούν οι αιτήσεις. Αυτή την περίοδο γίνεται η καταγραφή των φορέων που θα απασχολήσουν τους 50.000 άνεργους με βάση το πρόγραμμα του ΟΑΕΔ

www.dikaiologitika.gr
Ποια είναι η εξέλιξη αναφορικά με τα προγράμματα κοινωφελούς εργασίας; Πότε πιστεύετε ότι θα προκηρυχθούν οι νέες θέσεις απασχόλησης για να υποβληθούν οι απαραίτητες αιτήσεις; Ως τον Σεπτέμβριο εκτιμώ ότι θα υποβληθούν οι αιτήσεις. Αυτή την περίοδο γίνεται η καταγραφή των φορέων που θα απασχολήσουν τους 50.000 άνεργους με βάση το πρόγραμμα του ΟΑΕΔ

www.dikaiologitika.gr

Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

Πρόσληψη 3.500 εκπαιδευτών Δια Βίου Μάθησης


Προκήρυξη για την πρόσληψη 3.500 εκπαιδευτών που θα αναλάβουν να καλύψουν προγράμματα στα Κέντρα Δια Βίου μάθησης, αναμένεται να εκδώσει το επόμενο διάστημα το Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης.
Oι εκπαιδευτές θα καλύψουν ανάγκες για τις νέες ειδικότητες που θα περιληφθούν στα τοπικά προγράμματα τα οποία εκπονεί το υπουργείο Παιδείας σε συνεργασία με τους δήμους της χώρας.
Οι εκπαιδευτές θα καταταγούν με βάση το σύνολο των μορίων τους σε πίνακες ανά περιφερειακή ενότητα και ανά ειδικότητα και η επιλογή θα γίνεται για την κάλυψη αναγκών που θα προκύψουν σε προγράμματα σε δήμους της αντίστοιχης περιφερειακής ενότητας.
Για τη μοριοδότηση λαμβάνονται υπόψη διάφορα κριτήρια με ανώτερη βαθμολογία τα 100 μόρια.
Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται σε πρώτη φάση υποχρεωτικά σε ηλεκτρονική μορφή και υπέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης. Η αίτηση υποβάλλεται μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης sde.ideke.edu.gr σε ημερομηνίες που θα προσδιορίζονται με την προκήρυξη, αναφέρει το δημοσίευμα.
Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιλογής, όσοι κληθούν να εργαστούν θα υπογράψουν σύμβαση μίσθωσης έργου. Αντικείμενο των εκπαιδευτών θα είναι μεταξύ άλλων η διδασκαλία διαφόρων θεματικών αντικειμένων των προγραμμάτων, η συμμετοχή σε συντονιστικές και ενημερωτικές συναντήσεις καθώς και στις διαδικασίες αξιολόγησης.

ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΩΝ (ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ)

http://giatonpoliti.blogspot.gr/2010/12/blog-post_03.html

Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ υπ' αριθμ. ΣΟΧ 1/2014 για τη σύναψη ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ υπ' αριθμ. ΣΟΧ 1/2014
για τη σύναψη ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ 

Ο Δήμος Ηλιούπολης ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διάρκειας 8 μηνών, έντεκα (11)ατόμων, ειδικότερα  δύο(2) ΔΕ οδηγούς και  εννέα (9) ΥΕ Εργάτες Καθαριότητας, για την κάλυψη εποχικών ή άλλων περιοδικών ή πρόσκαιρων αναγκών του Δήμου.

Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι από 22/5/2014 έως και  2/6/2014.

H Αικ. Σαββαΐδου νέα Γενική Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων

Εκτύπωση σελίδας
Αποθήκευση σελίδας
Αποστολή με e-mail
Προσθήκη στο αρχείο
Μέγεθος κειμένου
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 19:14
Την κ. Αικατερίνη Σαββαΐδου προτείνει στο υπουργικό συμβούλιο για τη θέση της Γενικής Γραμματέως Δημοσίων Εσόδων ο υπουργός Οικονομικών Γκίκας Χαρδούβελης.

Η κα Σαββαΐδου ανήκει στο επιτελείο συμβούλων του υπουργείου Οικονομικών αναφορικά με φορολογικά θέματα, έχει συμμετάσχει στη σύνταξη βασικών νομοθετημάτων του υπουργείου Οικονομικών όπως ο νέος Κώδικας Φορολογικών Διαδικασιών και είχε επιλεγεί από τον πρώην υπουργό Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα. Tην τετραετία 2005-2009 ήταν ειδική σύμβουλος σε θέματα ενδοομιλικών συναλλαγών του πρώην υφυπουργού Οικονομικών, Αντώνη Μπέζα (νυν υφυπουργού Εργασίας). Θεωρείται τεχνοκράτης με υψηλή ακαδημαϊκή κατάρτιση στα φορολογικά θέματα και διαθέτει «βαρύ» βιογραφικό.

Όπως αναφέρεται και σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών η κυρία Σαββαΐδου, με εξειδίκευση στα φορολογικά θέματα, είναι επιτυχημένη δικηγόρος, ερευνήτρια και έμπειρη επαγγελματίας, με μακρά σταδιοδρομία στον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα. Είναι Δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω και Senior Manager στην εταιρία «PwC-Ελλάς», επικεφαλής μιας ομάδας περίπου 100 δικηγόρων και φοροτεχνικών συμβούλων. Είναι, επίσης, Knowledge Manager όλης της εταιρείας, που στελεχώνεται από περίπου 900 υπαλλήλους.

Είναι Λέκτωρ στο ΑΠΘ, δίδαξε στο ΕΚΠΑ και έχει πολυάριθμες δημοσιεύσεις σε νομικά έντυπα και οικονομικές εφημερίδες. Μεταξύ των δραστηριοτήτων της περιλαμβάνεται η συνεισφορά της στην ίδρυση του Εθνικού Ιδρύματος Νεότητας του Υπουργείου Παιδείας (2006-2007).

Η κυρία Σαββαΐδου αποφοίτησε από τη Νομική Σχολή του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (1995), έχει δίπλωμα Πανεπιστημιακών Γαλλικών Σπουδών (1994-1995), μεταπτυχιακό δίπλωμα Δημοσίου Δικαίου (1995-1996), μεταπτυχιακό δίπλωμα Δημοσιονομικού και Φορολογικού Δικαίου με έμφαση στο Δημοσιονομικό Δίκαιο (1996-1997) και διδακτορικό από το Université de Paris II, Assas, με τίτλο «Η αναγκαστική είσπραξη των φόρων στο γαλλικό και στο ελληνικό Δίκαιο» (1997-2003). Έχει εκπονήσει μεταδιδακτορική έρευνα στο γνωστικό πεδίο του Φορολογικού Δικαίου, και συγκεκριμένα στη φορολογία επιχειρήσεων, στη Νομική Σχολή του ΕΚΠΑ (2004-2006). Επίσης, έχει παρακολουθήσει μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα στο Harvard University με θέμα «Συγκριτική φορολογική πολιτική και διοίκηση» (2008-2009).

Υπενθυμίζεται ότι προκειμένου να διασφαλιστεί η πλήρης διαφάνεια στη διαδικασία επιλογής νέου ΓΓΔΕ, η ελληνική κυβέρνηση προκήρυξε στις 6 Ιουνίου 2014 ανοιχτή πρόσκληση υποβολής υποψηφιοτήτων, με ημερομηνία λήξης τη 15η Ιουνίου. Στη διαδικασία επιλογής ακολουθήθηκαν οι προβλέψεις του Νόμου 4093/2012. Για την εξέταση των υποψηφιοτήτων δημιουργήθηκε Επιτροπή Αξιολόγησης αποτελούμενη από τους κκ.: Α) Γκίκα Χαρδούβελη (Υπουργό Οικονομικών), Β) Δρ. Ιωάννη Τέντε (Εθνικό Συντονιστή Καταπολέμησης της Διαφθοράς), Γ) Μιχαήλ Σφακιανάκη (Καθηγητή Οργάνωσης και Διοίκησης στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς), Δ) Εμμανουήλ Κονδύλη (Ομότιμο Καθηγητή Οργάνωσης και Διοίκησης στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς), και Ε) Pierre Lepetit (Γενικό Επιθεωρητή του Υπουργείου Οικονομικών της Γαλλίας).

Η Επιτροπή Αξιολόγησης συνεδρίασε τρεις φορές (στις 17, 21 και 22 Ιουνίου). Με βάση τα κριτήρια επιλογής, στις συνεδριάσεις αξιολογήθηκαν οι 75 αιτήσεις που είχαν υποβληθεί και τα μέλη κατέληξαν σε έναν κατάλογο υποψηφίων αποτελούμενο από 8 άτομα που κλήθηκαν σε προσωπική συνέντευξη την Κυριακή 22 Ιουνίου. Στη συνέχεια η Επιτροπή κατέληξε ομόφωνα στην επιλογή της Αικατερίνης Σαββαΐδου.

Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Παράταση έως και τη Δεύτερα 14 Ιουλίου 2014, ανεξαρτήτως ΑΦΜ, για την υποβολή των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων



Παράταση δύο εβδομάδων έδωσε το Υπουργείο Οικονομικών στη διαδικασία υποβολής των φορολογικών δηλώσεων φυσικών προσώπων, επεκτείνοντας την καταληκτική προθεσμία της 30ης Ιουνίου έως και τη Δευτέρα 14 Ιουλίου ανεξαρτήτως ΑΦΜ.