Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016

Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας των Σπουδαστών ΙΕΚ στο Υπουργείο Εργασίας

Η Γενική Συνέλευση των Σπουδαστών ΙΕΚ καλεί ΟΛΟΥΣ τους σπουδαστές ΙΕΚ από όλη την Ελλάδα, άνεργους και εργαζομένους ή υπό απόλυση, τους εκπαιδευτές ΙΕΚ, καθώς και όλα τα σωματεία, φορείς και συλλογικότητες στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
την Πέμπτη 16 Ιουνίου στις 10:30π.μ.
(Προσυγκέντρωση στη πλατεία Κλαυθμώνος)


ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΕΡΗΜΗΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ


Απαιτούμε:

- Άμεση ανάκληση όλων των διαγραφών από τα μητρώα του ΟΑΕΔ.


https://www.facebook.com/events/233332003715782/

Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

Συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις των Σπουδαστών ΙΕΚ ενάντια στη διαγραφή τους από τα μητρώα του ΟΑΕΔ


Κινητοποίηση έξω από τον ΟΑΕΔ στα Γιάννενα πραγματοποίησαν τη Δευτέρα το πρωί, το Εργατικό Κέντρο Ιωαννίνων και η Επιτροπή Αγώνα Σπουδαστών του Οργανισμού.
Αντιδρούν στις μεθοδεύσεις κυβέρνησης, υπουργείου Εργασίας και ΔΣ του ΟΑΕΔ να διαγράψουν από τα μητρώα ανέργων τους σπουδαστές των ΙΕΚ.
Το ΕΚ Ιωαννίνων με απόφαση του εκφράζει τη στήριξή του στις κινητοποιήσεις των σπουδαστών. Η απόφαση αυτή, την οποία έστειλε στη διοίκηση του ΟΑΕΔ, στη διεύθυνση ΟΑΕΔ Ιωαννίνων και στις σχολές του ΟΑΕΔ στα Γιάννενα έχει ως εξής:

«Το Εργατικό Κέντρο Ιωαννίνων, με απόφασή του, συμμετέχει και στηρίζει όλες τις κινητοποιήσεις των σπουδαστών των ΙΕΚ που αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο να διαγραφούν από τα μητρώα ανεργίας του ΟΑΕΔ.
Είναι μέλη των δικών μας σωματείων οι εργαζόμενοι και οι άνεργοι, οι νέοι που προσπαθούν αποκτώντας ένα τίτλο από τα ΙΕΚ να βρουν δουλειά.
Στόχος της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ είναι να μειώσει, στα χαρτιά, τα τεράστια ποσά ανεργίας, αλλά ταυτόχρονα να χάσουν οι σπουδαστές τις ελάχιστες παροχές που δικαιούνται ως άνεργοι. Η σημερινή συγκυβέρνηση εκμεταλλεύεται νομοθεσίες που ψήφισαν οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ για να διαγράψει τους σπουδαστές που κινδυνεύουν πλέον να βρεθούν ακόμα και χρεωμένοι με τα επιδόματα ανεργίας που τυχόν έπαιρναν, να απολυθούν σε περίπτωση που βρήκαν κάποια δουλειά με τα μόρια της ανεργίας ή να πεταχτούν έξω από πίνακες κατάταξης σε διάφορα προγράμματα.
Είναι εκτός πραγματικότητας η τοποθέτηση του ΟΑΕΔ πως "ο χρόνος της επαγγελματικής κατάρτισης δεν υπολογίζεται ως χρόνος ανεργίας". Είναι εκατοντάδες οι σπουδαστές που για να μπορέσουν να σπουδάσουν εργάζονται, και είναι χιλιάδες οι σπουδαστές που είναι άνεργοι και δυσκολεύονται να φέρουν σε πέρας τις σπουδές τους.
Η ενεργοποίηση της νομοθεσίας του 1985, αποδεικνύει την αναλγησία της κυβέρνησης, που κάνει πως δεν καταλαβαίνει ότι δεν είναι επιλογή των σπουδαστών των ΙΕΚ να δουλεύουν, ενώ σπουδάζουν, ούτε είναι επιλογή τους να μένουν άνεργοι και να μην μπορούν να ανταπεξέλθουν ακόμα και σε βασικές τους ανάγκες για να τελειώσουν τις σπουδές τους.
Η κυβέρνηση που δεν λαμβάνει απολύτως καμία μέριμνα για να προστατεύσει τους σπουδαστές των ΙΕΚ είναι απαράδεκτο τώρα να τους στερεί ακόμα και αυτές τις ελάχιστες παροχές των ανέργων.
Καλούμε τώρα την κυβέρνηση, το υπουργείο Εργασίας και το ΔΣ του ΟΑΕΔ να βάλουν τέρμα στο κυνηγητό των ανέργων σπουδαστών να μη διανοηθούν να προχωρήσουν στη διαγραφή των σπουδαστών από τα μητρώα ανεργίας.
Από τη μεριά μας, θα συνεχίζουμε να βρισκόμαστε στο πλευρό των σπουδαστών του νομού μας και να στηρίζουμε τις κινητοποιήσεις τους».

Τετάρτη 25 Μαΐου 2016

Δεν υπάρχουν άνεργοι σου λέω

Γράφει ο Σφυροδρέπανος //
Ο κατάλογος με τα επιτεύγματα της ΔΦΑ (Δεύτερη Φορά Αριστερά) εμπλουτίζεται συνεχώς. Αλλά κάποια εξ αυτών χάνονται στον ορυμαγδό των ημερών και δε γίνονται ευρύτερα γνωστά.
Ένα από αυτά είναι ότι τις τελευταίες εβδομάδες ο ΟΑΕΔ διαγράφει από τα μητρώα του σπουδαστές Δημοσίων ΙΕΚ, επικαλούμενος ένα νόμο του 85′ που προϋπήρχε της ίδρυσής τους​. Η διοίκησή του ερμηνεύει “δημιουργικά” πλην αυθαίρετα το σχετικό νομικό κενό που υπάρχει και προχωρεί σε μαζικές διαγραφές, αφήνοντας ξεκρέμαστους πολλούς άνεργους σπουδαστές.
Αν και οι τελευταίοι για το ελληνικό δημόσιο δεν είναι τίποτα από τα δύο. Δεν έχουν τη σπουδαστική ιδιότητα, για να δικαιούνται πάσο και δωρεάν συγγράμματα, αλλά δε θεωρούνται ούτε άνεργοι, μολονότι είναι διαθέσιμοι για εργασία (για αυτό εξάλλου τα μαθήματά τους γίνονται τις απογευματινές ώρες). Συνεπώς, είναι μάλλον… άεργοι κι αργόσχολοι που επιδίδονται στο χόμπι τους! Και το ωραίο της υπόθεσης είναι ότι μπορούν να εργάζονται παράλληλα με τις σπουδές τους, αλλά αν χάσουν τη δουλειά τους, δεν μπορούν να θεωρηθούν άνεργοι.
Έτσι λοιπόν αποκλείονται από το δικαίωμα των ανέργων στη δωρεάν μετακίνηση, από τα κοινωνικά τιμολόγια στις ΔΕΚΟ, ενώ ουσιαστικά εκμηδενίζονται οι πιθανότητές τους να βρουν εργασία στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, κοινωφελή προγράμματα, κτλ, αφού δεν αναγνωρίζεται και δε μοριοδοτείται ο χρόνος της ανεργίας τους. Επίσης, όσοι έπαιρναν επίδομα ανεργίας, απειλούνται με χρεωστικά που θα τους καλούν να επιστρέψουν όσα χρήματα τους καταβλήθηκαν! Ενώ όσοι λίγοι κατάφεραν να πετύχουν σε κάποια ολιγόμηνη σύμβαση ή κοινωφελές πρόγραμμα, προτού ανακληθεί η κάρτα τους, αντιμετωπίζουν τώρα τον κίνδυνο της απόλυσης!
Το όλο ζήτημα ξεκίνησε από κάποιες μεμονωμένες  ανώνυμες καταγγελίες (ενταγμένες στο κανιβαλικό κλίμα της εποχής) για συγκεκριμένες ειδικότητες, αλλά πήρε γρήγορα διαστάσεις, επεκτάθηκε και σε άλλες ειδικότητες και πλέον φαίνεται να υπάρχει κεντρική πολιτική κατεύθυνση για όλους τους σπουδαστές. Προφανώς η ΔΦΑ βρήκε έναν εύκολο τρόπο να παρουσιάσει μείωση των ποσοστών ανεργίας και να χτίσει το δικό της σαξές στόρι…
Σε σχετική ανακοίνωσή του το ΠΑΜΕ επισημαίνει:
«Τις τελευταίες μέρες έχουν πυκνώσει οι καταγγελίες σπουδαστών των ΙΕΚ από αρκετές περιοχές της χώρας για απειλές και εκβιασμούς από διευθυντές σχολών ΟΑΕΔ, αλλά και υπηρεσιών του, για διλήμματα που μπαίνουν στους σπουδαστές με ερώτημα “ή σχολή ή άνεργος”, με στόχο να πεταχτούν έξω από τα μητρώα του όσοι σπουδαστές είναι παράλληλα άνεργοι.
Οι συνέπειες για τους σπουδαστές είναι βαριές καθώς διαγράφονται τα ελάχιστα δικαιώματα που δικαιούνται ως άνεργοι. Την ίδια στιγμή η πρόκληση γίνεται μεγαλύτερη καθώς αρκετοί σπουδαστές βρίσκονται χρεωμένοι και καλούνται να επιστρέψουν τα ποσά επιδόματος της ανεργίας. Παράλληλα άλλοι σπουδαστές απειλούνται με απόλυση λόγω της μοριοδότησης της ανεργίας τους.
Ο τρόπος με τον οποίο ορίζει ο ΟΑΕΔ την ιδιότητα του ανέργου αποκλείει φοιτητές και σπουδαστές, νέους που δεν έχουν βγει στην παραγωγή και ψάχνουν πρώτη φορά για εργασία. Οι παραπάνω αποκλεισμοί μαζί με τον επιχειρούμενο εξοστρακισμό συνολικά των σπουδαστών από τα μητρώα ανέργων, είναι προσπάθεια που στοχεύει στη συγκάλυψη της ανεργίας πίσω από την ιδιότητα του σπουδαστή.
Ο ΟΑΕΔ προχωρά στις παραπάνω ενέργειες με βάση την αρχή πως “ο χρόνος της επαγγελματικής κατάρτισης δεν υπολογίζεται ως χρόνος ανεργίας”. Πως όποιος δηλαδή κάνει την επιλογή να πάει σε Δημόσιο ΙΕΚ έχει αποκλειστικά και μόνο την ιδιότητα του σπουδαστή, όποτε δεν είναι διαθέσιμος για εργασία.
Πέρα από την ανάλγητη και εκτός πραγματικότητας παραπάνω τοποθέτηση, ο παραλογισμός μεγαλώνει όταν χιλιάδες σπουδαστές είναι παράλληλα εργαζόμενοι!
Δηλαδή κάποιος σπουδαστής μπορεί να είναι εργαζόμενος, αλλά κάποιος άλλος δεν μπορεί να είναι άνεργος επειδή δεν θα έχει διαθέσιμο χρόνο για να εργαστεί!
Καλούμε τώρα την κυβέρνηση, το υπουργείο Εργασίας και το ΔΣ του ΟΑΕΔ να βάλουν τέρμα στο κυνηγητό των άνεργων σπουδαστών, να μην προχωρήσουν σε αναζήτηση ποσών για επιδόματα ανεργίας που σωστά δόθηκαν και να σταματήσει το γαϊτανάκι εκβιασμών και απειλών που κορυφώνεται αυτές τις μέρες μέσα στις σχολές».
Σε αυτόν τον σύνδεσμο, μπορείτε να δείτε και την κάλυψη του θέματος, από το Ριζοσπάστη.

Δευτέρα 18 Απριλίου 2016

40 προσλήψεις στο υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης

https://www.proson.gr/el/ergasia/23/40-proslipseis-sto-ypoyrgeio-esoterikon-kai-dioikitikis-anasygkrotisis

40 προσλήψεις στο υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης

Δευ, 18/04/2016 - 11:13 -- proson.gr

Περιγραφή Θέσης


Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΣΥΛΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά σαράντα (40) ατόμων για την κάλυψη παροδικών αναγκών της Υπηρεσίας Ασύλου του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, που εδρεύει στην Αθήνα για τη στελέχωση των δομών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο υλοποίησης των δράσεων: «Πρόγραμμα μετεγκατάστασης αιτούντων διεθνή προστασία σε Κράτη Μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης σύμφωνα με τις αποφάσεις 2015/1523 και 2015/1601 για την θέσπιση προσωρινών μέτρων στον τομέα της διεθνούς προστασίας υπέρ της Ιταλίας και της Ελλάδας» και «Τεχνική Βοήθεια του Ταμείου Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης 2014-2020», που χρηματοδοτούνται από το Εθνικό Πρόγραμμα του Ταμείου Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης 2014-2020 και συγκεκριμένα του εξής, ανά υπηρεσία, τόπο απασχόλησης, ειδικότητα και διάρκεια σύμβασης, αριθμού ατόμων:
  • 31 ΠΕ Νομικών, Πολιτικών, Κοινωνικών, Ανθρωπιστικών Σπουδών
  • 4 ΤΕ Πληροφορικής (Hardware)
  • 5 ΠΕ Διοικητικού Οικονομικού (Οικονομικού)
Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ.3 και να την υποβάλουν, είτε αυτοπροσώπως, είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στα γραφεία της υπηρεσίας στην ακόλουθη διεύθυνση: Υπηρεσία Ασύλου Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Π. Κανελλοπούλου 2, T.K. 10177- Αθήνα και ώρες 09:00 με 13:00 απευθύνοντάς την στο Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού υπόψιν κας Μαρίας Σουλιώτη (τηλ. επικοινωνίας: 210-6988582, 210-6988583).
Στην περίπτωση αποστολής των αιτήσεων ταχυδρομικώς το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής, ο οποίος μετά την αποσφράγισή του επισυνάπτεται στην αίτηση των υποψηφίων.
Δείτε την προκήρυξη αναλυτικά εδω

Κυριακή 17 Απριλίου 2016

Chattering classes




The art of conversation

Chattering classes

The rules for verbal exchanges are surprisingly enduring

Bridgeman
SIR ISAIAH BERLIN, a Latvian-born Oxford philosopher who died in 1997, may well have ranked among the greatest conversationalists who ever lived. According to Robert Darnton, a Princeton historian, Berlin's friends would “watch him as if he were a trapeze artist, soaring through every imaginable subject, spinning, flipping, hanging by his heels and without a touch of showmanship”. Darnton reckoned that Berlin's only match in relatively modern times might have been Denis Diderot, an 18th-century French Enlightenment philosopher. By one account Diderot's conversation was “enlivened by absolute sincerity, subtle without obscurity, varied in its forms, dazzling in its flights of imagination, fertile in ideas and in its capacity to inspire ideas in others. One let oneself drift along with it for hours at a time, as if one were gliding down a fresh and limpid river, whose banks were adorned with rich estates and beautiful houses.”
Churchill was another magnificent talker, perhaps the greatest of the 20th century, but often a poor listener. Virginia Woolf was given, in the words of one biographer, to “wonderful performances in conversation, spinning off into fantastic fabrications while everyone sat around and, as it were, applauded”. A short list of the greatest living conversationalists in English would probably have to include Christopher Hitchens, Sir Patrick Leigh Fermor, Sir Tom Stoppard, Studs Terkel and Gore Vidal.
Great brilliance, fantastic powers of recall and quick wit are clearly valuable in sustaining conversation at these cosmic levels. Charm may be helpful too—although Samuel Johnson, one of the most admired conversationalists of 18th-century England, seemed to manage without much of it. For those of more modest accomplishments, but attached to conversation as one of life's pleasures and necessary skills, there is a lively market in manuals and tip-sheets going back almost 500 years, and a legacy of wisdom with an even longer history. One striking thing about the advice is how consistent it remains over time, suggesting that there are real rights and wrongs in conversation, not just local conventions.
The principle that it is rude to interrupt another speaker goes back at least to Cicero, writing in 44BC, who said that good conversation required “alternation” among participants. In his essay “On Duties”, Cicero remarked that nobody, to his knowledge, had yet set down the rules for ordinary conversation, though many had done so for public speaking. He had a shot at it himself, and quickly arrived at the sort of list that self-help authors have been echoing ever since. The rules we learn from Cicero are these: speak clearly; speak easily but not too much, especially when others want their turn; do not interrupt; be courteous; deal seriously with serious matters and gracefully with lighter ones; never criticise people behind their backs; stick to subjects of general interest; do not talk about yourself; and, above all, never lose your temper.
Probably only two cardinal rules were lacking from Cicero's list: remember people's names, and be a good listener. Each of these pieces of advice also has a long pedigree. At a pinch you might trace the point about names back to Plato. Both found a persuasive modern advocate in Dale Carnegie, a teacher of public speaking who decided in 1936 that Americans needed educating more broadly in “the fine art of getting along”. His book “How to Win Friends and Influence People” is still in print 70 years later and has sold 15m copies. To remember names, and to listen well, are two of Carnegie's “six ways to make people like you”. The others are to become genuinely interested in other people; smile; talk in terms of the other person's interests; and make the other person feel important.
Cicero's rules of conversation seem to have been fairly common across cultures as well as time, if varying in strictness. It might reasonably be said that Italians are more tolerant of interruption, Americans of contradiction and the English of formality, for example. These rules of conversation also intersect with those of politeness more generally, as formulated by two American linguists, Penelope Brown and Steven Levinson, the pioneers of “politeness theory”.

Courtesy counts

The Brown and Levinson model says, roughly speaking, that Person A probably does not want to be rude to Person B, but in the way of things, life may sometimes require Person Ato contradict or intrude on Person B, and when that happens, Person A has a range of “politeness strategies” to draw on. There are four main possibilities, given in ascending order of politeness. The first is a “bald, on-record” approach: “I'm going to shut the window.” The second is positive politeness, or a show of respect: “I'm going to shut the window, is that OK?” The third is negative politeness, which presumes that the request will be an intrusion or an inconvenience: “I'm sorry to disturb you, but I want to shut the window.” The fourth is an indirect strategy which does not insist on a course of action at all: “Gosh, it's cold in here.”
The first three of those options are plain instrumental speech, and are the sort of approaches that the conversation manuals warn you against. The fourth one alone leads into the realm of conversation as such. Here the purpose of speaking is not so much to get a point across, more to find out what others think about it. This principle of co-operation is one of the things that sets conversation apart from other superficially similar activities such as lectures, debates, arguments and meetings. Other qualities which help to define conversation include the equal distribution of speaker rights; mutual respect among speakers; spontaneity and informality; and a non-businesslike ambience. The last of these was well caught by Johnson when he defined conversation as “talk beyond that which is necessary to the purposes of actual business”.
If conversation, and politeness, do have common features across time and culture, it is not all that surprising that newer manuals will find little to add in terms of fundamental principles. They can, however, offer specific tips which are useful in the right circumstances, and these, too, change little with the years. “Never recount your dreams in public,” wrote the anonymous author of “Maximes de la Bienséance en la Conversation”, one of the first manuals of conversation published in France, in 1618. Margaret Shepherd, author of “The Art of Civilized Conversation”, a manual published in America in 2006, offers the same prohibition. Among the ill-judged remarks that she calls “saboteurs of small talk”, she includes “self-absorbed comments like ‘I had the strangest dream. You were in it. Uh, let me try to remember it'.”
The more modern the manual of conversation, the more concrete its advice is likely to be. Ms Shepherd offers seven quick ways to tell if you are boring your listeners, which include: “Never speak uninterrupted for more than four minutes at a time” and “If you are the only person who still has a plate full of food, stop talking.” Her checklist of things best not said to the parent of a newborn baby should be memorised for future use. It comprises: “What's wrong with his nose?” “Should he be that colour?” “Isn't he awfully small?” “Shouldn't you be breast-feeding?” “Did you want a boy?” “Is he a good baby?” “He looks like Churchill!/She looks like ET!” “It's really cute!”
It is easy enough to see the usefulness of such tips, but they capture none of the joy which comes from the mastery of conversation. For enthusiasts conversation is an art, one of the great pleasures of life, even the basis of civilised society. Mme de Staël, a great talker and intellectual of the French ancien régime, called conversation “a means of reciprocally and rapidly giving one another pleasure; of speaking just as quickly as one thinks; of spontaneously enjoying one's self; of being applauded without working...[A] sort of electricity that causes sparks to fly, and that relieves some people of the burden of their excess vivacity and awakens others from a state of painful apathy”.
The Athens of Socrates and Plato, in the 5th and 4th centuries BC, is often seen as home to a first golden age of conversation. That view has relied mainly on the writings of Plato, whose dialogues, often with Socrates as speaker, constitute “a search among friends...for the divine ideas of the true, the beautiful, the good”, says a modern French scholar, Marc Fumaroli.
 Old French mastersBridgeman
The second golden age of conversation, among the French elites in the late 17th and early 18th centuries, is much better documented. Historians associate the rise of conversation at this time with the prestige enjoyed by women in French high society, which was perhaps unique in Europe before or since. Women ran the salons where the culture of the time was created, and their presence civilised the men they invited there. Another factor was the leisure forced on the French aristocracy by an absolute monarchy. Their political ambitions thwarted, the upper classes turned their energies towards entertaining themselves. A man without conversation was liable to find himself devalued, whatever his other qualities: “In England it was enough that Newton was the greatest mathematician of the century,” wrote Jean d'Alembert, a French philosopher and mathematician; “in France he would have been expected to be agreeable too.”
The conversation of the French salons and dinner tables became as stylised as a ballet. The basic skills brought to the table were expected to include politesse (sincere good manners), esprit (wit), galanterie (gallantry), complaisance (obligingness), enjouement(cheerfulness) and flatterie. More specific techniques would be required as the conversation took flight. A comic mood would require displays of raillerie (playful teasing), plaisanterie(joking), bons mots (epigrams), traits and pointes (rhetorical figures involving “subtle, unexpected wit”, according to Benedetta Craveri, a historian of the period), and, later,persiflage (mocking under the guise of praising). Even silences had to be finely judged. The Duc de La Rochefoucauld distinguished between an “eloquent” silence, a “mocking” silence and a “respectful” silence. The mastery of such “airs and tones”, he said, was “granted to few”.
Conversation was also flourishing across the channel in the early 18th century, but for a different reason. This was the golden age of the British coffee house. Whereas the French salon excluded politics from polite conversation, in the British coffee house politics was a main preoccupation. Foreign visitors remarked both on the free range of speech there and on the mingling of classes and professions. A modern German sociologist, Jürgen Habermas, linked the coffee houses with what he called the “rise of a public space” outside the control of the state, or, as we might say now, civil society.
 Bridgeman
But if British liberals were keen on free speech, they were much less preoccupied than their French contemporaries were with its forms and flourishes. Dr Johnson was considered so great a talker that a contemporary compared his conversation to Titian's painting. But he also could sit stonily silent through a dinner that bored him, or contradict and interrupt in defiance of all common etiquette. Even Boswell, his devoted note-taker, acknowledged his “dogmatic roughness of manner”.

Strong and silent

Johnson was far from the only Englishman to have matched a love of conversation with a reputation for occasional difficult silences. As he himself said: “A Frenchman must always be talking, whether he knows anything of the matter or not; an Englishman is content when he has nothing to say.” In his book “Democracy in America”, Alexis de Tocqueville refers to the “strange unsociability and reserved and taciturn disposition of the English”. But for Charles Dickens, another foreign visitor to America in the 19th century, it was the Americans who seemed taciturn. He blamed this on a “love of trade”, which limited men's interests and made them reluctant to volunteer information for fear of tipping their hand to a competitor. The idealisation of silence remained strong in American culture into the 20th century: think of the laconic heroes of Western films, or of Hemingway's novels.
More recently it has been neither trade nor taciturnity, but the distractions of technology, which have seemed to threaten the quality of conversation. George Orwell complained in 1946 that “in very many English homes the radio is literally never turned off. This is done with a definite purpose. The music prevents the conversation from becoming serious or even coherent.” The television attracted similar comment when it became commonplace two decades later.
In 2006 an American essayist, Stephen Miller, published a book called “Conversation: A History of a Declining Art”, in which he worried that “neither digital music players nor computers were invented to help people avoid real conversation, but they have that effect.” A reviewer of Mr Miller's book found it “striking” that past generations would “speak of conversation as a way of taking pleasure, much as a modern American might speak of an evening spent browsing the internet”.
 Still talkingBubbles
Conversation has survived worse challenges (Johnson thought it might be killed by a return of religious zealotry), and it will doubtless survive more. For evidence that it thrives still, go into any smart New York restaurant, where the noise level will be deafening. Or go into a Barnes & Noble or Borders bookshop and look at the shelves of manuals on how to talk better. Most of them are aimed at people who want to talk more persuasively and engagingly in order to get on in their careers, not at people who want to engage in conversation for the sheer pleasure it affords. But these motivations are far from exclusive. Making friends and influencing people, to borrow the language of Dale Carnegie, amount in the end to much the same thing. Both of them require charm, courtesy and the desire to understand the ideas and opinions of others. And whatever the strategic objective, those will never be bad tactics.

Τετάρτη 13 Απριλίου 2016

Βγήκε η 2η προκήρυξη κοινωφελούς εργασίας για 728 προσλήψεις

https://www.proson.gr/el/arthro/oaed-vgike-i-2i-prokiryxi-koinofeloys-ergasias-gia-728-proslipseis

ΟΑΕΔ: Βγήκε η 2η προκήρυξη κοινωφελούς εργασίας για 728 προσλήψεις

ΟΑΕΔ: Βγήκε η 2η προκήρυξη κοινωφελούς εργασίας για 728 προσλήψεις

Τετ, 13/04/2016 - 11:58 -- prosongr
Νέα προκήρυξη (728 θέσεις κοινωφελούς εργασίας) του ΟΑΕΔ καλεί τους  ενδιαφερόμενους εγγεγραμμένους ανέργους στα μητρώα ανέργων του Οργανισμού, ηλικίας 18 ετών και άνω, που επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία τοποθετήσεων προσωπικού για την προώθηση της απασχόλησης μέσω προγραμμάτων κοινωφελούς εργασίας , σε δημόσιους φορείς (να υποβάλουν με ηλεκτρονικό μόνο τρόπο αίτηση συμμετοχής από 15/04/2016 και ώρα 10η πρωινή έως και 25/04/2016 και ώρα 12η μεσημβρινή στον διαδικτυακό τόπο του ΟΑΕΔ www.oaed.gr, χρησιμοποιώντας το σχετικό πεδίο καταχώρισης ηλεκτρονικών αιτήσεων.

Σάββατο 9 Απριλίου 2016

413 ΘΕΣΕΙΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΜΕΣΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ

ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΣΤΑ
ΜΗΤΡΩΑ ΑΝΕΡΓΩΝ ΤΟΥ ΟΑΕΔ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ
ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΑΝΕΡΓΩΝ

Εγκρίθηκε από το ΑΣΕΠ και αναρτήθηκε στους δικτυακούς τόπους του ΟΑΕΔ (www.oaed.gr) και του ΑΣΕΠ η Δημόσια Πρόσκληση του ΟΑΕΔ Νο 3/2016 για την απασχόληση 413 ανέργων σε θέσεις πλήρους απασχόλησης, ειδικοτήτων Πανεπιστημιακής (ΠΕ) και Τεχνολογικής (ΤΕ) εκπαίδευσης, στο πλαίσιο της υλοποίησης της Δράσης «Προώθηση της Απασχόλησης Μέσω Προγραμμάτων Κοινωφελούς χαρακτήρα έτους 2014 – 2020», για χρονικό διάστημα πέντε (5) μηνών σε επιβλέποντες φορείς του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.
Οι άνεργοι που επιθυμούν να συμμετάσχουν στην ανωτέρω διαδικασία πρέπει να συμπληρώσουν και να υποβάλουν αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο, μέσω της ιστοσελίδας του ΟΑΕΔ, από τις 10 π.μ. της 8ηςΑπριλίου 2016 και έως τις 12 μ.μ. της 18ης Απριλίου 2016, την ειδική «ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΑΝΕΡΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΜΕΣΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΕ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ ΦΟΡΕΙΣ», η οποία είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Οργανισμού (www.oaed.gr).